lördag 15 mars 2008

LÖRDAG.

Och ta mej tusan om jag inte känner mej lite lugnare......*ler*
Och det gäller Elina..........*som alltid*
Socialen har ju stängt av platsen MEN om Elina skulle ångra sej inom rimlig tid så fanns det stor chans att hon skulle få tillbaka den........
NU har hon ångrat sej. Och vill tillbaka och göra utredningen, så nu ska jag ha ont i magen för att vänta på det också.

Jag och Anders var i alla fall till IKEA i Kungens kurva idag. Det blev lite allt möjligt för 2.500........
1 hög byrå som ska stå mellan våra garderober. Den var inte billig.
Sedan köpte vi flera olika kakfat + godisburkar till campingen....ja och så klart, blåa toabortstar till herrarna och röda till damernas toaletter. *ler*

FAN nu SNÖAR DET HÄR.........Vill inte vara med om det. Vill INTE........

Funderar på att dricka lite champange ikväll. Vi har inte druckit en droppe alkohol sedan 7 januari. Och just nu är jag såååååå less på min kropp. Har bara gått ner 8 hg sedan 4 mars.........
Kan man bli mer galen än av det ?????

Nu ska jag ner till Willys och inhandla grönsaker och kyckling.

1 kommentar:

Carina sa...

Vart har du tagit vägen?