lördag 19 januari 2008

Dagarna rusar fram...........


Dagarna bara rusar fram, inte bara ute idag utan även här inne. Jag har så många ideer jag vill få ut men tiden räcker inte till.

Har börjat sticka randiga tunikor, med 2 fickor fram och utan ärmar. Tanken är att ha en polotröja eller t-shirt med tights till under. I mitt huvud blir det "skitbra".......*skrattar*

Annars kommer den här lördagen gå i lugnets tecken. Har nu minskat mitt kroppsmått med -6 kg på 2 veckor. Känns som en seger. Ska verkligen hålla igen till mitten av mars och då gå över lite lätt på GI.

Skickar med en bild av en ängel som jag stickade för några år sedan. Det blev både häxor och änglar. Gjorde närmare 100 stycken. *Vem har sagt att man måste vara normal*

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Vad är normal i stickvärlden?

Jag sparade din sida med änglar och häxor länge som favorit. De var så underbara : )