fredag 8 februari 2008

FREDAG







Ja mitt intag med bara soppor går strålande. Har ärligt talat aldrig haft så mycket energi som jag har nu. *ler*(Men eftersom min mensperiod börjar nu så hade jag naturligtvis gått UPP ½ kg från igår till idag. j***a skit. Men det är bara att fortsätta och se glad ut. Min man har nu passerat - 15 kg. Jag ligger bara på minus 11.)Förutom i går, då var jag tvungen att sova middag i 1½ timme.



Och det beror på att vi var och trimmade Happans päls i onsdagskväll mellan 18 - 22. En jäkla massa timmar. Man måste vara otroligt alert för att få en uttråkig galen cocker spaniel med på noterna om vad som MÅSTE göras. Ett mastadont jobb alltså.



Men så här fin blev han: Kolla vilka småsmå tassar han fått *ler*
Solen bryter igenom här och vi ska snart gå på 1 timmes prommisen till djuraffären idag och köpa smaskiga ben.
Då har vi ett mål idag.
Imorgon drar vi ut en sväng till campingen. Vi ska hämta våra nya campingvärdskläder för i sommar. Och frosta ur vårt kylskåp. Har fått en massa isbildningar i det och tydligen ska företaget som gjort kylskåpet komma ut till husvagnen och byta ut någon "manick". Då vill jag inte ha massor med is i det.
Ha en underbar helg alla.



6 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Dom blir som valpar igen efter trimmningen, leksna och busiga.
Va skönt de låter att ni förbereder er för sommaren.
Ha de gott på dej.
Eva.

Soili sa...

Han är jättefin.En halv hund mindre*ler*
Va duktiga ni är med viktminskningen.Hela familjen blir vårslanka.

Cicki sa...

Vad stilig han blev. Dessutom är jag fortfarande mäkta imponerad över din viktnedgång. Givetvis tycker jag att A också är duktig. Det kan du hälsa honom...:-)

Suss sa...

Men dosingen så söt han har blivit nu. Ja, han är väl alltid söt, men trimningen har fått honom att se ut som en bebis igen :o)

Anonym sa...

Så stilig han blev. Riktig goding.


Grattis till viktnedgången. Mkt duktigt gjort.......

Å en sån energi du har. Den skulle jag behöva smittas av, ha ha .

kunde inte logga in med annat än anonym , men jag heter naemie o är med på sticklistan

Anonym sa...

*ler*
Och här har vi idag - söndag - en nybadad, ursäkta... nyduschad vovve som INTE är så glad i det nej... Men, hon ÄR vit på bröstet nu igen och inte gulgrå, hihihi... och hon ÄR lite större... men inte så ;)
Må så gott... värmländskan... kramis och sköt om vovven... och kilona ;)