tisdag 12 februari 2008











Ja det här var veckans senaste produkter. Nääää nu ljuger jag. Den ROSA TUNIKAN gjorde jag innan jul men glömde att sy ihop den.
Den RÖDA / GRÅA är storlek medium och en beställning. Gjorde en virad snodd till hålvarvet.
Den VITA / MÖRKGRÖNA randen är till 4 år och så mjuk och härlig.
Men.....den VIT / ROSA blev precis som jag hade tänkt det. Så himla mjuk och mysig. En riktig gröm för mammor som vill se sin dotter som en liten prinsessbakelse......*skrattar*
Nåväl, jag stickar vidare.
Har funderat på att stå på STREET i år men min sommartid är verkligen begränsad till sådana aktiviteter eftersom jag och min man jobbar som campingvärdar i 2 år till på vår camping. Och sommarsäsongen börjar 20 april - 20 oktober.
Men har planer på en liten marknad på campingen...........ideér finns det gott om. *ler*

4 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Den vit rosa är så söt.
ha de gott på dej.
eva.

Anonym sa...

Verkligen jättefina blev inspirerad av din tuniker så jag började med en till mig själv i bomull med spetsmönster lägger ut på bloggen när jag kommit en bit

Anonym sa...

Åh, dessa är ju helt underbara jö... och den röda och grå skulle man kunna leva med JA ;) Gillar den skarpt!!!
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn var yngsta dotter i miniåldern skulle ha älskat prinsessklänningen, hihihi... även om kanske inte vi andra skulle ha gjort det! Hon var ilsken när hon INTE fick gå i prinsessklänning till dagis varje dag - om man säger så, hihihi...

Carina sa...

Nu börjar jag gilla dina tunikor. Ärligt, gjorde inte det från början. Men de här sista du har lagt ut är helt underbara. Ska försöka hämta inpiration. Håller själv på en tunika till mig själv men den är helt annorlunda i modellen. Vet att just de här väl är till barn men jag vet ju hur dina vuxentunikor ser ut också. Man har ju koll. *ler*